رویدر تو

رویدر تو

{رویدرمن،رویدرتو،رویدرما،رویدرهمه}
رویدر تو

رویدر تو

{رویدرمن،رویدرتو،رویدرما،رویدرهمه}

جوک 3



جکهای خنده دار غضنفر

جاسم (بنده خدا خسیس) به بچه اش میگه: اگه همه نمره هات بیست بشه می برمت پارک تا بستنی خوردن بچه های دیگرو ببینی!

 

************************

غضنفر به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ غضنفر می گه : آره ، تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما !

 

مطالب خنده دار

 

غضنفر و دوستش به تاکسی میگن: آقا 3 نفر تا تجریش چقدر میگیری؟ راننده میگه: شما که 2 نفر هستید ! غضنفر میگه: مگه خودت نمیخوای بیای !

 

************************

غضنفر رفته بوده تئاتر، دوستش ازش می پرسه: چطور بود؟
غضنفر میگه: خوب بود، ولی آخرش رو نفهمیدم چی شد. قست اول که تموم شد یک پلاکارد نشون دادن که نوشته بود: "پرده دوم، دو سال بعد"
من دیگه حوصله نداشتم دو سال صبر کنم اومدم بیرون!

 

************************

تو شهر غضنفر اینا برای اولین بار چرخ فلک نصب می کنن. غضنفر به شهرداری زنگ می زنه می گه دستتون درد نکنه، از وقتی پنکه بزرگه رو نصب کردین هوا خیلی خنک شده!

 

مطالب خنده دار

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ملودی چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 14:49 http://01.melodyhaa.in

سلام دوست خوبم امروز با وبلاگت آشنا شدنم از محتویات وبلاگت بسیار خوشم آمد من هم یک وب سایت دارم همه جور چیزی توش فکر کنی پیدا میشه از موزیک بگیر تا فیلم و سریال حتما یه سری هم به من بزن حتما من منتظرتم آها راستی تا یادم نرفته یک قسمت هم تو سایت داریم برای تبادل لینک به نام تبادل لینک هوشمند حتما اگر دوست داشتی وبلاگت رو توش معرفی کن تا بازدید تو هم مثل من بره بالا دوستم حتما منتظرتم .
www.01.melodyhaa.in

حتما

بی خیال چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 15:53

بسیار زیبا بود....احسنت

خواهش

A A A چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 18:00 http://rearward.abarblog.ir/

مرسی لینک شدی

حامد جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:20 http://roodbarjavan.mihanblog.com

دوست عزیز لینک شدید ببخشید که یه کم دیر شد..........

خواهش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.