رویدر تو

رویدر تو

{رویدرمن،رویدرتو،رویدرما،رویدرهمه}
رویدر تو

رویدر تو

{رویدرمن،رویدرتو،رویدرما،رویدرهمه}

مسنجر raidcall برای رویدریها


RaidCall

یکی دیگر از نرم افزارهایی است که به منظور برقرار کردن ارتباط از طریق اینترنت توسط افرادی که در مکان های مختلفی قرار دارند، طراحی و ساخته شده است. ویژگی های برجسته RaidCall باعث شده است تا این برنامه بیشتر به منظور چت گروهی، چت صوتی با کیفیت بالا و همچنین برقراری ارتباطات گروهی برای بازی خورها به کار می رود (مخصوصاً بازی هایی که به کار گروهی هماهنگی احتیاج دارند یا بازی های اینترنتی مثل تراوین خان). اما می توان از آن برای هر نوع فعالیت دیگری انند بحث های طولانی درسی و کاری نیز استفاده نمود. صدای واضح و با کیفیت و امکان ضبط صدا از ویژگی های برجسته این نرم افزار می باشد. این نرم افزار می تواند کیفیت صدای خوبی را بدون قطعی در اختیار شما قرار دهد و دیگر احتیاجی به اجاره ی سرور و یا ایجاد سرور و تنظیم آن توسط خودمان نیست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Raidcall:
- محیط کاربری زیبا و طراحی شده مبتنی بر فلش
- ملحق شدن به یک شبکه اجتماعی جدید و ملاقات تعداد زیادی از دوستان در شبکه Raidcall
- یک سرویس صوتی رایگان و حرفه ای بر اساس محاسبات ابری
- اجرای روان و سریع
- حفظ حریم خصوصی اشخاص
- استفاده کم از منابع سیستم
- امکان ضبط صدا
- امکان گفتگوی مدیر با اعضا
- متکی بر محبوب ترین و قدرتمندترین موتور صوتی برای کاهش سر و صدا و ارتقاء کیفیت صدا
- استفاده از UDP به عنوان پروتکل های ارتباطی جهت تاخیر حداقلی و ناچیز در مقایسه با زمان تاخیر در پروتکل های TCP که توسط سیستم های VoIP مورد استفاده قرار می گیرد
- بهره وری بالا در برقراری ارتباط صوتی
- استفاده آزادانه و راحت از نرم افزار در زمان انجام بازی
- و ...


برای دانلود و آموزش به ادامه ی مطلب بروید. 

دانلود

حجم:5مگابایت

درباره ی برنامه : برنامه ی raidcall این برنامه که

حجمی نداره فقط 5 مگ ولی ارزششو داره

این یک محیط چت و گفتگو و فرستادن صدا

،بازی کردن و....

آموزش آمدن به سرور:پس از این که برنامه رو دانلود

کردین یه اکانت برای خودتون بسازید

چگونه یک اکانت بسازم؟

برای ساخت اکانت برنامه رو باز کنید وپایین صفحه

نوشته(create a new acounct) و یک اکانت بسازید

وقتی ساختید وارد شوید و بالای صفحه عدد(6817733)

را سرچ کنید وا وارد اتاق ruydar شوید.

ایدی من در ریدکال armin113هست

نظرات 5 + ارسال نظر
سینی چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 07:04 http://www.cabletray.ir

سلام علیک
وبلاگتونو دیدم
به این سایت هم سری بزنید
www.cabletray.ir

چشم

خرید اینترنتی چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 11:49 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

باشه حتما لینکت میکنم

رویدر دانلود چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 19:30 http://ruydar00.blogfa.com/

لینکش خرابه دانلود نمیشه

درستش کردم

رویدر دانلود چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 20:24 http://ruydar00.blogfa.com/

توی وب اسلام نظر داده بودی مگه الان رمضون نیست کجا عروسیه اصلا کجا بوده تو رفتی بیا یه تو وبم بگو

اومده بود بگرده

کهورستان نیوز جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 01:14

با عرض سلام و خسته نباشید
عید بر شما مبارکباد
دوست عزیز شما لینک شدی

مرسی ، ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.